Bloggens innehåll

Tack igen till alla som givit trevlig feedback på det jag skrivit så här långt!

Jag har från många fått många bra förslag på vad bloggen bör innehålla framöver. De ämnen som kommer framöver involverar bland annat dessa:

  • Att hitta mat i naturen.
  • Recension av vevradio + lite tips kring den.
  • Recension av konservmat man kan hitta i handeln.
  • Prepperetik och preppermoral.
  • Att värma upp en lägenhet.
  • Torkning av kött och grönsaker.
  • Vakuumpackare som prepperpryl.
  • Att preppa för husdjuren.

Jag fick en fråga härom dag om hur länge jag tänkt hålla på, om detta var en ”tillfällig blogg” eller om jag tänkte fortsätta skriva kontinuerligt. Mitt svar på den är att jag vet inte. Som prepper är jag inte speciellt hardcore eller ”proffs” på det, det finns de som har hållit på betydligt längre och som kan mycket mer. Men mitt budskap är att jag fortsätter så länge jag tror jag har idéer och jag själv känner att jag kan bidra med någonting jag anser är vettigt.

 

