Tack och ett kort svar på kommentarer

Först och främst ett stort tack till alla som har kommit med så positiv feedback på Twitter och på andra sätt! Det värmer! Jag vill verkligen bidra med det jag lärt mig om detta, så att någon anser att de får till sig någon nyttig kunskap är trevligt.

Den som är uppmärksam har också sett att jag tillåter kommentarer på ”Om”-sidan, och man kan alltså kontakta mig via den. Skriv en giltig emailadress om du gör det, så kan jag maila tillbaka. Oförskämdheter, trollande och andra dumheter kommer inte att tolereras, och jag kommer inte att publicera din kommentar om du inte uttryckligen skriver att det är OK.

Jag fick en kommentar från en person som ansåg att jag begick ett misstag eftersom jag är ”halvöppen” med min prepping. Låt mig förtydliga ett par saker: De grannar som vet att jag preppar har själva förråd. De kollegor som vet att jag preppar har också förråd själva. Hemma stannar familjen max i ett 72 timmars krisscenario, vilket bör vara tillräckligt kort tid för att slippa horder av hungriga stadsbor. Efter de där 72 timmarna ger vi oss av till annan plats, långt ut på landsbygden någonstans i Sverige.

 

